Opnames
-
Er wordt me gevraagd om documenten op te sturen om mijn account te verifiëren. Kan ik ze alle veiligheid opsturen?
Natuurlijk! De authentificatie van je account is een wettelijke verplichting die door de Kansspelcommissie is opgelegd. Familygameonline is niet alleen een 100% legale site, maar hecht ook e...
-
Wat is het minimale en maximale bedrag dat ik kan opnemen?
Het minimale en maximale bedrag dat je kan opnemen hangt af van de betaalmethode die je kiest: • Opname via een bankoverschrijving: minimaal €10 en maximaal €25.000 • Snelle opname met banko...
-
Hoe kan ik geld opnemen op Familygameonline?
Er is niets zo makkelijk als een opname doen op Familygameonline! Ga in je instellingen naar het tabblad 'Opname' en volg de instructies op je beeldscherm. Familygameonline biedt je meerdere b...
-
Ik kan mijn volledige krediet niet opnemen. Wat kan ik doen?
Het is mogelijk dat er nog bonuskrediet op je account staat, wat overeenkomt met een Playthrough die je niet hebt kunnen voltooien toen verschillende bonussen nog beschikbaar waren op ons plat...
-
Ik heb online een opname aangevraagd. Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn bankrekening beschikbaar is?
Opnameverzoeken worden meestal binnen 24 uur door ons team verwerkt. Zodra uw verzoek is gevalideerd, ontvangt u het bedrag onmiddellijk op uw bankrekening. Wanneer een opname in afwachting ...
-
Moet ik belasting betalen over mijn winst?
Nee, je hoeft geen enkele belasting te betalen over de bedragen die je wint door te spelen bij Familygameonline. Voor meer informatie over belasting over kansspellen raadpleeg je de website va...
-
Ik heb geen verificatiemail ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je geen verificatiemail hebt ontvangen, kan het zijn dat deze in je ongewenste e-mail is beland. Als je de e-mail daar ook niet in kan vinden, neem dan contact op met onze klantendienst. W...
-
Je wilt je IBAN wijzigen om een opname te doen. Hoe doe je dat?
Heb je onlangs je rekeningnummer gewijzigd en wil je je geld opnemen naar je nieuwe rekening? Vul dan gewoon het opnameverzoek in met de gevraagde informatie van je nieuwe bankrekening. Als ...
-
Ik hen een opname aangevraagd, maar ben van mening veranderd. Kan ik deze annuleren?
Je kan een opname alleen annuleren als de aanvraag nog niet is behandeld. Bekijk je transactiegeschiedenis in je account om te weten te komen of er nog tijd is om je opname te annuleren. Je ka...
-
Ik heb mijn documenten opgestuurd om mijn account te verifiëren, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen. Waarom?
De verwerking en verificatie van je documenten neemt gemiddeld een paar dagen in beslag tijdens de openingstijden van onze klantendienst. Soms kan het echter langer duren om verschillende rede...
-
Je wilt de annuleringsoptie voor opnames uitschakelen. Hoe doe je dat?
Als je dat wenst, kun je de annuleringsoptie voor opnames uitschakelen op je account. Je kunt dit aanvragen door rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst via het contactformulie...
-
Het lukt me niet om een opname te doen. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om een opname te doen, kan het zijn dat jij je inschrijving nog niet per e-mail hebt bevestigd. Ga naar je mailbox en zoek naar de e-mail die we je hebben gestuurd toen ji...
-
Ik heb online een opname aangevraagd. Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn bankrekening beschikbaar is?
Opnameverzoeken worden meestal binnen 2 werkdagen door ons team verwerkt. Zodra uw verzoek is gevalideerd, ontvangt u het bedrag op uw bankrekening binnen 1 tot 4 werkdagen. Wanneer een opna...
-
Hoe lang duurt het vooraleer een opname op mijn rekening gestort is ?
De opnames worden 2 werkdagen na het aanmaken ervan behandeld. Afhankelijk van uw bank, dient u rekening te houden met een verwerkingstermijn gaande van 1 tot 4 werkdagen voordat het geld besc...