Account en inschrijving
-
Ik heb mezelf niet kunnen authenticeren, wat moet ik doen?
Als u zich niet kunt verifiëren, zijn er verschillende mogelijke redenen. - Als u ItsMe gebruikt, zorg er dan voor dat uw gegevens op uw applicatie up-to-date zijn. - Als u foto's maakt, is he...
-
Hoe gebruik ik Itsme om mijn account te authenticeren?
Uw account authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! U hebt verschillende opties: - authenticeren met ITSme; - authenticeren door een paar foto's van uw documenten te maken; Om u ...
-
Hoe kan ik mij authenticeren met de optie “Foto's maken”?
Authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! Er zijn verschillende opties beschikbaar: - Authenticeren via ItsMe; - Authenticeren door een paar foto's van uw documenten te maken; Met onz...
-
Verificatie verplicht vanaf 1 mei 2025
Vanaf 01/05/2025 vereisen nieuwe regels dat u geverifieerd wordt om te kunnen storten of spelen op uw account. Daarom kan er nu al een paar weken een bericht op uw account verschijnen: We...
-
Het lukt me niet meer om op mijn account in te loggen. Waarom niet?
Als het je niet meer lukt om op je FamilyGameOnline account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevuld. Voor je veiligh...
-
Het lukt me niet om me in te schrijven op FamilyGameOnline. Wat kan ik doen?
Lukt het je niet om je in te schrijven? Misschien heb je al een account op FamilyGameOnline? Als 100% legale website die door de Belgische Kansspelcommissie gecertificeerd is, hechten wij een ...
-
Hoe kan ik me inschrijven op FamilyGameOnline?
Er is niets zo makkelijk als je inschrijven op FamilyGameOnline! Klik gewoon op de knop 'Inschrijven'. Vervolgens moet je je gegevens invullen (voornaam, achternaam, e-mailadres ...), een pseu...
-
Mijn account is geschorst. Wat kan ik doen?
Je account is geschorst en je begrijpt niet waarom? De redenen kunnen divers zijn. Je account kan bijvoorbeeld worden geverifieerd. Neem voor meer informatie contact op met onze klantendienst ...
-
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe gaat het in zijn werk?
Wil je je account verwijderen, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier. Geef de reden aan waarom je je account wilt verwijderen. Verlies je de controle? Op ons platform vin...
-
Ik wil mijn zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
Als je jezelf via onze site voor 6 maanden hebt uitgesloten, moet je wachten tot het einde van die periode om je opnieuw te kunnen inloggen. Neem na 6 maanden contact op met onze klantendienst...
-
Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?
Als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Family Game account wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Je dient ons te voorzien van: · Ee...
-
Ik wil geen e-mails of communicatie meer van FamilyGameOnline ontvangen. Wat kan ik doen?
Wil je geen communicatie van ons ontvangen? Jammer! Om je uit te schrijven, ga je naar de instellingen van je account of neem je contact op met onze klantendienst. Onthoud dat je je gewenste...
-
Ik ben verhuisd. Moet ik dat aangeven?
Ja. Je bent verplicht om alle veranderingen in je persoonlijke gegevens aan ons door te geven. WIJZIG JE ADRES
-
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Om je persoonlijke gegevens te wijzigen, ga je in je account naar het tabblad 'Identiteit'. Je kan alleen je postadres wijzigen. Wil je andere gegevens wijzigen (e-mailadres, telefoonnummer ...
-
Kan ik meedere accounts op FamilyGameOnline hebben?
Nee. De wetgeving verbiedt het hebben van meerdere accounts op éénzelfde kansspelwebsite. Daarom moet je tijdens het inschrijven je rijksregisternummer doorgeven.
-
Moet ik betalen om me op FamilyGameOnline in te schrijven?
Nee. Het is volledig gratis om je op onze site voor online casinospellen in te schrijven. Als je eenmaal ingeschreven bent, kan je beginnen met spelen zonder krediet door voor de demomodus t...
-
Voor welke beroepen is het verboden om te spelen?
Personen met bepaalde beroepen, zoals notarissen, magistraten, deurwaarders of politieagenten mogen geen kansspellen spelen en mogen zich daarom ook niet inschrijven op deze site voor online s...
-
Je wilt geen transactionele e-mails meer ontvangen. Wat moet je doen?
Wens je geen transactionele e-mails meer te ontvangen, zoals bevestigingen van opnames, etc.? Ga naar je accountinstellingen in de sectie 'Kennisgevingen': Vervolgens hoef je alleen maar...
-
Ik wil mijn account graag afsluiten om een ander aan te maken. Is dat mogelijk?
Overeenkomstig onze algemene voorwaarden is slechts één account per speler toegestaan, ook al wil je je huidige account afsluiten.
-
Ik kan mijn telefoonnummer niet wijzigen. Hoe gaat het in zijn werk?
Is je telefoonnummer veranderd? Om je telefoonnummer bij te werken op je Family Game Online account neem je contact met ons op via ons contactformulier. Laat ons je nieuwe telefoonnummer weten...
-
Ik wil mijn pseudo veranderen, kan dat?
Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om je pseudo te veranderen. Aangezien slechts één account per persoon is toegestaan, is het niet mogelijk om een ander account aan te maken met je ge...
-
Ik kan mijn land niet vinden op het inschrijvingsformulier. Waarom niet ?
Inwoners van sommige landen kunnen zich niet inschrijven op Family Game Online. Als jouw land niet in de lijst met beschikbare landen van verblijf verschijnt, betekent dat dat jij je helaas ni...
-
Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik ze terug?
Klik in het menu 'Inloggen' op 'Wachtwoord vergeten?' om je inloggegevens of wachtwoord te herstellen en vul je e-mailadres in. Je ontvangt vervolgens een link om een nieuw wachtwoord in te st...
-
Vanaf welke leeftijd mag je je inschrijven op Family Game Online?
Er is een minimumleeftijd van 21 jaar om op ons platform in te schrijven.
-
Moet ik ingeschreven zijn om te spelen ?
Als u niet ingeschreven bent, kunt u, met beperkt krediet, een demo spelen van 10 minuten, zodat u de kwaliteit van de spellen op deze online spelsite kan evalueren. Na de 10 minuten, wordt he...